Abdijen, bed and breakfast, campings en hotels

27 juni 2015 - Hoensbroek, Nederland

Afgelopen weken heb ik alle overnachtingen gereserveerd. Dat was best een hele zoektocht. Telefoontjes, mailtjes en SMS waren mijn hulpmiddelen.
Bijna alle overnachtingen zijn nu door de eigenaren beschikbaar bevestigd. Wij moeten nog wachten op een berichtje van een camping in Olloy-sur-Viroin.
Als we deze hebben gekregen hebben we in totaal 15 slaapplaatsen tussen Vessum en Rocroi beschikbaar. In enkele steden blijven wij 2 dagen, zodat wij ook nog iets van deze steden kunnen bewonderen en bezichtigen. Dat zijn:
Zichem
Tienen
Namen
Rocroi
We hebben uiteindelijk vakantie.....want in tegenstelking tot Frans, die al met pre pensioen is. ......., werk ik nog. Dat doe ik met veel plezier.
Als alles loopt zoals het nu loopt zal ik met pre pensioen gaan in september 2017.
In 2018 lopen wij dan de camino naar Santiago. We weten nu nog niet vanaf wel punt we starten, maar hopen ergens bij de grens van Frankrijk naar Spanje.
Nu genieten we van onze 3 weken die vlak voor ons liggen. Spannend en vol verwachting.......