Ransberg-Tienen

11 augustus 2015 - Tienen, België

Wat een zalig verblijf in de B & B Hoeve Ransberg.
We hadden een mooie keuken een woonkamertje en een fantastische badkamer met slaapkamer Hier kan een hotel niet tegenop. Jurgen de gastheer was ook een geweldig aardige man.
Wij konden gebruik maken van 2 fietsen zodat we 5 km verderop naar een zzzzzaaaaaalig Italiaans restaurant konden gaan eten
Mmmmmm. De tocht van Scherpenheuvel naar Ransberg was al bijzonder mooi en dit maakte het plaatje compleet.
Vanochtend na een zalig ontbijt vertrokken richting Tienen Mijn linkervoet speelde behoorlijk op. Maar geen gezeur toch maar doorlopen want ik had geen keuze.
Onderweg waren er geen cafeetjes open dus dan maar gewoon langs de weg effe rusten op een bank.
We waren zeiknat van het zweet want het was weer behoorlijk warm. Leuk dat mensen vanuit hun auto claxonneren en hun duim opsteken. Er was zelfs een auto die stopte om een praatje te maken met ons over de Camino omdat hij die zelf ooit had gelopen. Echt leuk.
In Tienen logeren we bij B & B Het Koeimet aan de Veemarkt We zijn lekker vroeg maar onze gastvrouw Jenny verwelkomt ons hartelijk. 2 trappen verder komen we op onze kamer met balkon van waaruit we een prachtig uitzicht hebben op de Veemarkt.
Dat wordt weer Genieten komende 2 dagen.